Wednesday, December 8, 2010

dgn serius

bila kita tau kita ni seorang y banyak cakap tp kita xde tinga y nk suh dgr dgr kita ckp, mesti rasa cm nk gila kan.. so, dgn sbb itu la aku amek inisiatif (btol ke aku eja ni?) utk luahkan n lepaskan suara2 y ade dlm dr aku ni kt sini.. even x de org bace pon aku da cukup puas ati bila dpt tulis sebanyak2 perkataan tanpa limit kt sini.. bia blog ni menjadi medan aku meluahkan semua perasaan2 aku.. so, i welcoming myself to this blog.. welcome, welcome.. haha =D

bagaikan langit~ penah dgr x? ampun ye melly i amik tajuk lagu u n ltk kt blog i.. jgn saman i k..! miahahaha... =)
aku suka sgt lagu ni! 1st time aku dgr smpai aku dah saket tinga dgr pon aku ttp suka.. bila dgr lagu ni smbil pejam mata, aku mesti tingat kat 1 tempat ni.. tempat y best gila, penuh ngn memori y best n ceria seceria lagu ni.. so, oleh itu aku dapati lagu ni mmg seswai sgt ngn aku..


idup ni org kata hanya sementara.. so, jadikan la idup kita hari ini adalah ari y paling bahagia sbb kita x tau esok kita masih diberi peluang utk bernafas atau tidak.. so, hiduplah anda hari ini seakan-akan tiada hari esok.. supaya hari kita ceria,gembira dan penuh dgn amalan.. =) takkan la kalau kita tau kita nk mati esok, arini kita masih di takuk lama.. mesti kita nk ari last dlm idup kita adalah ari paling best n sempurna kan.. so, live well for ourselves! yehaaa! =)

No comments:

Post a Comment