Friday, December 10, 2010

6 jahanam

entri kalini aku dedicate for '6 jahanam' members.. rindu korang!! muaahhxxs! =)


actually nama 6jahanam y x bape nk best didengar ni bkn kitorg y pilih ek.. 
menurut atik, slh seorg member, dia kata nama ni 'nuar c++' a.k.a. 'the real jahanam' y bg. btol ke x, aku pon x perasan sbb secara tibe2 kitorg telah feymes ngn nama ni. credit to nuar. huhu~ 


abes klas math part 1

ni adalah 1st pic kitorg ber 6. muka x mcm jahanam pon kan.. huhu~ muka cute miut lagi suci ni nape lah bleh ade org bg nama jahanam. y jahanam tu sbenanya org y bg nama ni sbb jeles ngn ke'cute'an kitorg. hahahah!!
klu nk kata kitorg mmg purposely form geng ni x gak.. sbb semua jadi secara natural. secara x sengaja n kitorg pon x perasan. aku perasan kitorg ni sebenanya 6 org bila org da start panggil 6 jahanam. 

mari ber'foto'! haha~

pic ni amik time klas foto. hahaha.. nama pon klas foto, maka asek ber'foto' sajelah kerja kitorg.. mengambil kesempatan atas nama subjek dan juga kebaikan lecturer nya, en.mail. kalau ikotkan, kitorg ni kadang2 nakal gak. antara lecturer y kerap menjadi mgsa nakal kitorg adelah en.mail. heheheh.. ala, lagipon en.mail sporting, mesraaa student, so x hairanlah mengapa kitorg suka 'gurau2' ngn en.mail ni.. bape dah anak en.mail skang ni ek.. 

uniform keja

byk2 gmba kotorg berenam, aku paling suka pic ni. pic ni ceria seceria kitorg. tgok je la senyuman di wajah kitorg.. heheh.. pic ni amik time wat geodesy kt acedemic height. LP geodesy ni antara LP y best gak sbb kitorg lebey byk curik tulang berbanding wat keja. hahahahaa... aku suka klu time wat keja site. sebelom start keja, mesti g singgah oren, g beli air. air y mesti dibeli adelah milo ais (feveret umi), teh ais (fevret pink) n sirap (fevret dania). tp klu nk jimat, slalu air fevret dania la y menang sbb sirap murah. huhu.. rindu la pulak kt uitm arau.. hmmm....

sopan dan santun adalah moto kami. hahaha!!

pic ni x silap aku time part3. time ni kt kuala perlis. tujuan utama g sini bkn la utk bergambar cover majalah 'ayu' mahupun majalah 'dara' tp sebenanya kitorg g sini nk gi cerap anak bulan puasa. ayu kan kami bakal2 surveyor (tp terkecuali aku) g mencerap anak bulan smbil mengenakan baju kurung.. huhu.. ala, sblum smpai beriya nk nk cerap anak bulan ramadhan, tp bila da smpai, anak bulan tah kemana.. aktiviti kitorg kt sini lebey kepada sunset photographic session. hehe.. ala, kehadiran kitorg kt sini lebey kepada memriahkan suasana je sbb raja muda perlis pon mencemar duli turut serta dlm aktiviti ni. aku x tau la nmpk ke tidak anak bulan time ni sbb aku rs aku x nmpk ape pon bila tgok kt teropong tu. haha..

nasib x roboh je pelamin ni.. =P

ni time kakak atik, kak long kawen. semangat kan kitorg turun dr arau ke klang. ni la 1st time kitorg semua g umah atik. smpai tersesat2 la bagai.. tp nasib la kitorg mmpu smpai dgn selamatnya. mcm2 hal jd dlm perjalanan nk g umah atik ni. cr tol 60sen atik tu,  x jumpa2.. paling aku x leh lupa, sbb nk g umah atik ni aku dpt dgr 1 ayat sengal ni.. 'klu ade signal nk jln terus pon dia dah on agaknya!'.. mcm2 hal. hahahah!!

gaya merah hitam kami..

ni adelah latest pic kitorg bersama.. sejak2 aku da 'murtad' ukur ni, kitorg da jarang sgt spent time lepak sama2. lgpon time degree ni x mcm time dip dulu. time dip dulu, byk masa sesama sbb kitorg kena dok kolej. klu nk lepak, halo2 kejap je dah leh gather same2. time dgree ni, masing2 da dok umah sewa. umah laen2 lak tu.. ade y dok ngn family, ngn aku y masa free x sama ngn y laen2, semua tu da jd penghalang utk kitorg sama2 lepak. pic ni pon amik time diner pra-graduation. rsnya ni la 1st n last pic kitorg 6 jahanam sepanjang wat degree kt uitm shah alam ni. nasib ade dr xde kan.. ade gak kitorg plan nk gather sama2 lg tp tiap kali plan, mmg tggl plan je la... huhu~ xpe, y pnting bukan hang up sesama tp frenship y kita da sama2 bina y ptt kita x lupa. aku harap even pasni masing2 da wat hal masing2, jgn la lupa frenship kita ni. paling penting, klu kawen kena jemput! klu sesape y kawen x jemput aku, mmg aku kecik ati sepanjang idop la.. ngade kan! haha..

ape pon nama, kenangan 6jahanam ni adelah salah 1 bnda best y pernah jd dlm idop aku.
danea, lysa, atik, pink n uni, aku SAYANG korang!

2 comments:

  1. haha.. en sepul kate korg la paling femes kat arau. tol eh?

    ReplyDelete
  2. feymes ke? alahai.. x perasan lak y kitorg ni feymes. rs biasa2 je.. hahaha.. =D

    ReplyDelete