Monday, September 19, 2011

aku nk diam saje

lebih baek diam dr wat ape2 y akan memburukkan keadaan.
diam bererti lari dari masalah.. ye, aku sedang melarikan diri skarang ni..
diam bukan benci tp diam sbb nk diam.

aku mmg x layan dia skang ni sbb aku nk dia cuba melupakan ape2 y tersisa uk aku. jgn kata x boleh, sbb nk seribu daya, x nk seribu dalih. aku slalu kata x boleh, tp bila org kata pepatah tu kt aku, ye aku tau mmg boleh. kalau aku layan, nmpk mcm aku bg harapan. aku x nk nmpk cm tu.

aku suka org x amik tau pasal aku.. even parents aku kalau diorg x amik tau pasal aku pon aku x kesah sbb aku tau diorg percaya kan aku.. aku suka mcmtu. bia aku hidup ngn dunia aku. aku tau aku salah sbb aku y mulakan,, tp bila aku mulakan, niat aku bukan nk maen2kan. time aku mulakan dulu, aku sgt serius! tahap mana serius itu, hanya aku y tau. tp mmg sorry, aku ni jenis lalang. kawan2 y rapat ngn aku, mmg tau la tahap lalang aku mcmana. sbb tu kalau ade y suh kwn2 rapat aku jd org tengah sbb nk kenal2 aku, kwn2 rapat aku ni akan suggestkan, 'cari orang laen, bukan bawangmerah'. familiar kan ayat ni?

so... x tau nk ckp ape lg.. aku mmg lalang!

2 comments:

  1. =( jgn la buat sy camtu.. seksa tau

    ReplyDelete
  2. hadapi la situasi ni..nak seribu daya, xnak seribu dalih.. kate nak move on.. insyaAllah boleh..

    ReplyDelete